F.A.Q.
Συχνές ερωτήσεις
Βρείτε παρακάτω χρήσιμες πληροφορίες αναφορικά με διαθεσιμότητα προϊόντων, online παραγγελίες, τρόπους πληρωμής κλπ.
Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας με τους εξής τρόπους:
- Παραγγελία online: Πλοηγηθείτε στο website μας, επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε και ακολουθήστε βήμα-βήμα τη διαδικασία για ολοκλήρωση παραγγελίας.
- Τηλεφωνική παραγγελία: Καλέστε μας στο τηλέφωνο 22810 – 79480
- Δευτέρα – Σάββατο: 09:00 – 17:00
Αν δεν επιθυμείτε να παραγγείλετε με έναν από τους παραπάνω τρόπους, μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημά μας.
Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας
Το προϊόν, είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας στον προμηθευτή μας. Για το μέσο χρόνο παράδοσής του σε εργάσιμες ημέρες, σας ενημερώνουμε στη σελίδα του προϊόντος.
.
Με Κάρτα (Visa, MasterCard, Diners, Maestro)
Πληρώστε με τη πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη κάρτα σας μέσω της Cardlink: Δέχεται Visa, Mastercard, Maestro, Diners και Discover.
Υπηρεσία MyBank
Με την υπηρεσία MyBank μπορείτε, εύκολα και γρήγορα, να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με απευθείας χρέωση του λογαριασμού
σας μέσω e-banking (εφόσον η τράπεζα σας συνεργάζεται με την υπηρεσία MyBank).
Με κατάθεση σε τράπεζα
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε τράπεζα* που συνεργάζεται με το σύστημα ΔΙΑΣ (μέσω φυσικού καταστήματος, e-banking ή phone banking – ανάλογα με τις δυνατότητες κάθε τράπεζας):
Εναλλακτικά, μπορείτε να πραγματοποιήσετε κατάθεση στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς της ΘΑΛΆΣΣΙΝΟΥ ΑΓΝΗ:
- IBAN ALPHA BANK
(Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε κατά την κατάθεση, συμπληρώστε τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας.)
Με την λήψη ενημέρωσης στο σύστημα πληρωμών μας για την εξόφληση, επιβεβαιώνουμε την παραγγελία σας και ξεκινά η διαδικασία αποστολής της. Παρακαλούμε κρατήστε το αποδεικτικό της συναλλαγής σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Η επεξεργασία της παραγγελίας σας θα ξεκινήσει μόνο μετά την επιβεβαίωση κατάθεσης και ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται από τότε. Εάν δεν έχει επιβεβαιωθεί η κατάθεση εντός 5 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία θα διαγράφεται.
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Nexi e-Commerce” και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ για online αγορές ΑΝΩ ΤΩΝ 100€.
Ισχύει για όλη την Ελλάδα.
Μέσω courier
Για παραγγελίες μικρού όγκου ή/και βάρους, η παράδοση γίνεται μέσω courier με χρέωση ανάλογη με της προσβασιμότητας του τόπου παράδοσης και ανεξαρτήτως ποσού παραγγελίας.
Επιπλέον, στην περίπτωση που υποστηρίζεται παράδοση με courier για την παραγγελία σας, παρέχεται δυνατότητα Αντικαταβολής.
Τα προϊόντα, τα οποία αγοράζετε τόσο από τα καταστήματά μας όσο και από το e-shop μας, έχουν την εγγύηση που δίνει ο κατασκευαστής.
Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή/και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους:
- σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του BUBBLEPOP πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας
- σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα/πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την BUBBLEPOP. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπό του
- σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη.
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση» που βρίσκεται κάτω αριστερά στην οθόνη σας. Κάνοντας «κλικ» στο κουμπί αυτό, διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας.
- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ηλεκτρονικών αγορών τηλεφωνικά: 22810 – 79480 ή μέσω e-mail: info@bubblepop.gr και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
Μετά την αποστολή ή την παραλαβή του προϊόντος, εντός 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ηλεκτρονικών αγορών τηλεφωνικά: 22810 – 79480 ή μέσω e-mail: info@bubblepop.gr ώστε να εξηγήσετε το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, δεν επιστρέφονται μετρητά αλλά η επιστροφή γίνεται μέσω της Τράπεζας Πειραιώς στην πιστωτική σας κάρτα.